I have always been crushing on Daniel Radcliffe. You know, he's always been viewed as the magician hero - ergo: sexy. Although he's not so hot in the movies, but in real life - yum. The thing is that I think (people think) Daniel Radcliffe is gay (and the tears are falling from my eyes). BUT Rupert Grint- I've never considered him. But as I think about it- he's pretty hot too. Sometimes. Maybe in the right light. Anyways... Come to me Rupert - ha ha -- haaa (dreaming). Hope he's not gay as well.
                                    GAY, but cute
WHAT CAN YOU SAY AGAINST THIS? HA?

3 comments:

  1. Haha! he's gay and i dont mind! :D He's supercute, superhot, he's the man i like a lot, he's superduper man, superduper man! :D

    ReplyDelete
  2. Hei :D
    Er ikke flink til å kommentere, men må si at jeg har fulgt med på bloggen din ganske så lenge!
    Synes innleggene dine og det du skriver er skikkelig awesomt :)
    Håper du har lyst til å ta en titt innom bloggen min også da, hvis du har tid :P
    Klem fra Anne-Marte (ja, hun du gikk på fotball med :P Og grunnen til at det står Martha i navnefeltet.. det kan du se på bloggen min.. haha.. :P)

    ReplyDelete
  3. RE:
    Hehe :D
    Ja, hadde en annen blogg.. men den var liksom.. norsk.. så fant ut at jeg skulle bytte til blogspot som var litt mer internasjonalt :P
    Å, tusen takk for det! :D Har funnet ut at engelsken min går litt bedre enn norsken, for å si det sånn! Synes du skriver utrolig fornøylig også! :)
    Hyggelig det også! Må komme litt inn i disse blogspot-greiene, så adder jeg sikkert deg også :D
    Tusen takk :D Tar nesten livet av meg at året i England er over snart.. må.. tilbake.. :P
    Hehe.. Skulle egentlig bli "the car", men "to car" slo gjennom språk og grammatikk og alt det der :P

    Ja :D Haha! Bee Gees boken min :D Barry i badekaret! Ida og jeg tegnet en "karikatur" av det faktisk.. :P haha..

    Digger lange kommentarer, så det er null stress :D

    ReplyDelete